Po Vašem vyplnění dotazníku, e-mailu či telefonátu si uděláme úvodní představu o vzájemné spolupráci. Protože každá zakázka je individuální, chtěli bychom Vás požádat o zaslání všech podkladů k realizovanému záměru (foto, náčrty, odkazy na podobné stavby či materiály,…).
Naplánujeme osobní schůzku.
Vytvoříme pro Vás cenovou nabídku včetně termínu plnění.
U větších projektů zpracujeme i harmonogram průběhu naší činnosti a dále průběhu stavby či rekonstrukce a kalkulaci přibližných investičních nákladů.
Pokud se Vám budou líbit služby i cena, tak si je objednáte.
Základem jakéhokoliv vztahu mezi lidmi je komunikace. Po úvodní schůzce, vytvoření cenové nabídky a jejím odsouhlasení stanovíme i termíny průběžných konzultací, abychom měli navzájem přehled o realizaci díla v daném termínu a kvalitě.
Po celou dobu spolupráce jste v kontaktu s jednou osobou, která má veškerou zodpovědnost za kvalitu, obsahovou správnost a plnění termínu.
Zahájení prací dle předloženého harmonogramu.
U větších finančních objemů je vystavena faktura na dílčí částku.
V předem domluvených termínech budeme společnými silami realizovat danou dokumentaci, tak aby splnila Vaše představy.
Uvědomujeme si složitost stavební problematiky, a proto Vás budeme vyzývat ke sdělení všech možných připomínek, abychom nic neopomenuli a Vaše připomínky zapracovali ve vhodný okamžik tvorby projektu.
V daných termínech bude odevzdána finální verze v domluveném rozsahu.